Re: procesory pod socket 478

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 11:06:28 MET DST

ocdfgdoisg napisał(a):

> Max 3,2Ghz to nie , przecież jak się kręci na dobrej płycie to można ze
> 4.2 Ghz lub więcej ;)

Chyba niekoniecznie - im wyzsze taktowanie fabryczne tym mniejsze
mozliwosci dla O/C. Wiem bo mam plyte na s478 i Celerona D 320 Prescott.
Daje sie wykrecic na @3,6GHz (mam tak w domu i w pracy FSB podniesione
do 200MHz) ale jak chialem dobic 4Ghz z wyzej taktowanym Celeronem D 330
to komp juz nie chcial wstac (a pamiec mam dosc elastyczna bo z 400Mhz
wykrecona jest na 500MHz i wszystko chodzi!) poprostu FSB 200MHz dla
takiego wyzej taktowanego proca to juz za wiele ;) To tylko porownanie -
wiadomo, ze w przypadku P4 Prescott wykrecajac 3a bedzie FSB ponad
200MHz podnosic jeszcze.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.