Re: Laptop o wydajno¶ci Athlona 1.7

Autor: toa <toa_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 09:58:31 MET DST

jun_dymek wrote:
> Witam. Aktualnie posiadam komputer Athlon 1.7, 512mb ram, grafika Radeon
> 9100. Czy kto¶ zaznajomiony w temacie mo¿e mi podaæ przyk³ad laptopa o
> podobnej wydajno¶ci? Z góry bardzo dziêkujê.
>
> £ukasz

Jesli chodzi o procesor to prawdopodobnie dowolny mobilny procesor
aktualnie sprzedawany bedzie szybszy od tego athlona. Jesli chodzi o
grafikę to niestety będzie problem - nie wiem czy X300 Ati tu wystarczy
- trzeba jakies testy zrobić.
Sam mam Celerona 1.6Ghz i jest podobno odrobinę wolniejszy niż
desktopowy Athlon 2600 XP - według testów Sandra na poziomie Athlona
2400 XP (choc ja osobiscie nie widze roznicy).

Pozdr
toa