Re: dobry program antywirusowy [pilne]

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Wed 04 Oct 2006 - 09:46:19 MET DST

Dzień 03.10.2006 zapowiadał się nieciekawie, i tak by się pewnie skończył
gdyby nie te oto słowa, którymi uraczył(a) nas AD:

> Zamiast pisać programy wydajne,
> pisze się programy byle szybko i byle tanio, przez różnych "speców", a jeśli
> ci program wolno chodzi, to nie jest to wina kiepskich programistów, tylko
> twoja, bo masz za wolnego kompa. Kup nasz program, ale odrazu musisz
> wymieniać kompa. A o optymalizacji już chyba wszyscy zapomnieli.

I o to masz pretensje do grupowiczów?!
Że producenci oprogramowania nie uwzględniają Twojego za słabego sprzętu?
Gościu, równie dobrze możesz mieć pretensje do producentów kalkulatorów, że
do ich działania wymagana jest bateria, a do działania liczydła nie.
Jak Ci nie pasuje, to napisz sobie sam antywira, który będzie u Ciebie
hulał jak wiatr po Kasprowym.
Niestety, takie czasy. Ja wymieniłem komputer po tym, jak mi się wygaszacz
ekranu nie chiał uruchomić ze względu na wymagania sprzętowe.
Więc nie marudź, nie szlochaj i się nie rzucaj - zwłaszcza na grupie
dotyczącej SPRZĘTU.

sajonara

--
TomaSz.