AHCI cd. Jak uruchomic ten interfeace?

Autor: P.Florczuk vel PIT <piotrflo_at_hot.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 22:40:35 MET DST

Prosba,
Walcze juz z tym od jakiegos czasu. Nie moege sobie poradzic by dyskk
pracowal na AHCI. Mam WDC SATA II plyta Intela DG965SS. W Biosie jest
ustawienie SATA IDE , SATA AHCI. Na tym drugim nie widzi dyskunawet jak
sataram sie zainstalowac drv z dyskietki po wcisnieciu F6. Dlaczego nie
wchodzi dalej? Ma ktos jakies opcje? Aha mam jeden dysk tylko podpiety.

Czy moze byc tak, ze nie kazde zlacze na plycie bedzie obslugiwalo
AHCI? Bo czasami pisza , ze ma dwa SATA , jedno SATA II itd.

Poradzcie cos. poprzednie mozliwosci wyczerpane. Nie zmienalem jeszcze
miejsc podpiecia dysku.

Pozdro
PIT