Radeon X1600 PRO 256/512 - ktory ?!

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 22:26:21 MET DST

Witam

Moj wybor padl na ta karte, bedzie to przesiadka
z 9100 wiec i tak niezle ;)

Ma tylko dwie watpliowsci czy brac 512 MB czy 256MB w 100% wystarczy,
a ta podwojoba ilosc to tylko chwyt tak jak to mialo kiedys miejsce w
9100 kiedy 64 MB byle szybsze od 128.....
Powiem ze duzo pracuje z amatorskia obrobka wideo i zastanawiam sie
czy jednak 512 moze mi sie przydac czy wystarczy 256,
a moze nawet lepiej ?

Kolejna wazna sprawa to producent, stosunkowo latwo dostepne sa
Asus, Gigabyte, Sapphire moze byc problem z MSI o firmie HIS malo wiem
a Palita odrzucam na wstepie.....

Powiem ze najwazniejsza jest dla mnie jakosc obrazu po DVI, osiagi
moga byc minimalnie gorsze....

Co byscie polecili 256/512 i ktorego producenta ?

Pozdrawiam
Miloszek