Re: jaki LCD?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 22:21:24 MET DST

*Mich@l* wrote:
> Nie masz raczej powodu do takich obaw. Dla pewności idź do jakiegoś
> sklepu i, tak jak radzili Ci inni, przetestuj.

Jak 2 lata temu kupowałem obecny monitor, to scenki standardowe
wyglądały tak:
- dzień dobry, interesuje mnie takiowaki monitor, blablabla...
- na zamówienie jest, czas realizacji 3 dni
- a gdyby po przetestowaniu mi się nie spodobał?
- no to nie zamawiamy, nie możemy dla zabawy sprowadzać sprzętu!
- cu

Ciekawe, czy coś się zmieniło... :) Przetestuję.

--
Pozdrawiam
  __