Re: ThinkPad - do specjalistów

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 21:49:04 MET DST

> Chcę zmienić dysk w ThinkPadzie T42.
> Chciałbym, aby po zmianie dysku zachował się jak przy pierwszym
> uruchomieniu - czyli zaczął instalować system z partycji serwisowej.
> Czy wystarczy skopiować partycję serwisową ze starego dysku na nowy, czy
> jeszcze coś trzeba ustawić?
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia?
> Stary dysk 40GB nowy 100GB.

hmm rok temu to robilem i teraz moge cos pokielbasic ale sprobuje wyluszczyc
ogolna istote
Ja kopiowalem z laptopa na laptopa wiec wyjawszy dysk z innego laptopa
podlaczylem go po usb -IDE i ghostem go ciach. Ale tu tkwi ukryty cheat
programu poniewaz standardowe parametry ghosta nie skoipiuja dysk w calosci.
Trzeba go uruchamiac z parametrami. Jakimi? Musisz wskoczyc na strone IBM-a
tam jest to dosc dobrze opisane. Co mi swita ze standardowe ustawienia
ghosta kopiuja 2 bootsectory a tam IBM ukryl 4 no nie wiem i za Chiny sobie
nie przypomne :-)
Acha przed ta operacja trzeba pozdejmowac zalozone hasla i powinno Ci sie
udac

zdrowko
x4y4