Win Xp Instalacja - problem

Autor: M.L. <lism11_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 21:06:42 MET DST

Witam
Mam taki problem
Zmienilem w kompie plyte glowna na Asus M2N-E, procesor na Athlon 64 3500+,
ram Patriot 2x1GB 667MHz, grafe na 7300GT DDR3 1.4ns Zalman i dysk SATA
Samsunga SP2504C. Wrzucilem wszytko w blaszke i pierwsze co mnie zdziwilo to
gniazdo zasilania na plycie glownej ma o 4piny wiecej niz moj zasilacz.
Podpielem zasilanie (inaczej sie nie dalo:) ) wlaczam, komp startuje.
Wrzucam plytke od windowsa uruchamia sie instalator i zaczyna ladowac pliki.
W trakcie ladowania plikow komputer staje i nic nie wczytuje (w roznych
momentach, zalezy od wiatru). Nie mam pojecia co zrobic. POMOCY !! :(