Re: Komp zamiast video - jaka konfiguracja?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 20:52:47 MET DST

krzysiob@dami.pl napisał(a):

> Pytanie mam jeszcze jedno jaka karta telewizyjna? - chodzi mi o sterowanie
> nagrywania z pilota - to chyba musi realizować karta telewizyjna? -
> Jeśli dobrze rozumiem...

Ja osobiście polecałbym kartę DVB zamiast standardowej karty TV. Co
prawda kłuci się to trochę z koncepcją cyfrowego magnetowidu, ale a to
ma się dostęp do o wiele większej ilości kanałów w o wiele lepszej
jakości. Poza tym teoretycznie można włożyć i jedną i drugą, ale wtedy
trzeba pamiętać o możliwych konfliktach pomiędzy niektórymi modelami
kart TV o DVB.
A co do sterownia, to do VP 1022 karta DVB) dodają odbiornik IR na USB i
pilota, ale nawet się z tym nie bawiłem. :)

# /George Orwell - Rok 1984/