dobry program antywirusowy [pilne]

Autor: AD <adamu_at_widzew.net>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 18:58:37 MET DST

Witam!
Chciałem zasięgnąć waszej opinii, jaki polecacie dobry program antywirusowy?
Założenia:
- skuteczny
- zajmujący mało RAMu i procesora (jednym słowem, żeby nie przymulał kompa)
- aktualizacja przez sieć
- blokowanie robaków, trojanów i wszelkiego innego syfu który się pakuje do
mojego kompa przy przeglądaniu stronek

Obecnie mam Kasperskiego Anti-Virus Personal 5.0.325.
Swego czasu czytałem gdzieś, że Kasperski wersja 5.0.20 została uznana za
najlepiej działający antywirus (miałem ja, ale niestety zajmowała za dużo
ramu i za bardzo spowalniała kompa).
Za wszelkie propozycje i sensowne komentarze, z góry dzięki.
Pozdrawiam.