Re: FireWire

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 18:00:07 MET DST

rafal napisał(a):

> Podłączyć do gniazda IEEE1394 kable firewire 4/4, a drugi koniec kabla
> do wyjśćia DV OUT w kamerze. Pasuje.
> Gdy podłączam i włączam kemreę (SONY HC17E) nie mam żadnej reakcji
> systemu (n.t. znalezienia nowego sprzetu)
>
> Przy użyciu MiniUSB nie mam żadnych problemów.
Bo jak by to powiedzieć, jak sam pisałeś jest to interfejs sieciowy
wiec.. Ciezk by wykryło urżadznie w sieci. Ono jest. I jełśi włączysz
program jakiś który umie rozpoznać urządzenie do obrazowania ( takie w
menedżerze urządzeń na 100% będzie) to jaki problem...

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.