czy mozna tak zrobic z dwoma HDD..?

Autor: nolina <nolina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 12:43:19 MET DST

Witam.
Potzebuję wydajnego kompa do CAD,3D i zastanawiam sie czy mozna zrobic taki
układ-czy bedzie on działal tak jak mysle.Zainstaluje dwa dyski jeden
normalny w sensie jego obrotów 7200 a drugi wysokoobrotowy 10000.Z tego co
widze te szybkobrotowe dyski maja na ogół małe pojemności a mnie nie stac na
kilka tudziez na taki z odpowiadajcą mi pojemnoscią.I tak na ten dysk szybki
daje system,programy moje a na drugim cała reszta siedzi.I czy teraz kazdy
dysk bedzie chodził swoją predkoscią czy może nie.Czy to dobry pomysł? A może
lepszym rozwiązaniem jest spięcie "normalnych" HDD w jakis RAID który
podniósłby predkość transferu. Czy to może nie jest lepsze rozwiązanie?
Bardzo dziękuję i pozdrawiam.