Re: Co dodać? RAM czy GFX?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 12:19:37 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Tylko nie oczekuj zauważalnej poprawy w grach ;)
Żeby gry byy tez zoptymalizowane na ładowanie dużo do pamieci...

> Za 110 zł Modecom MC-350 dostaniesz, całkiem niezły zasilacz.

:D Wiesz to ja moze zmienie chyba sygnaturę bo aktualnie mam tu:
AMD 2800+, A7N8X-E, (WLAN włączony i LAN tez), 2x Samsung 160GB SATA,
DVD-ROM, DVD-RW, CDRW, czytnik, kart, kalwiature, 3 wentylatory,
ATI9250, I parę innych fajnych urządzeń. Napiecia są spoko bo ma właśnie
jakiegoś MODECOM 350W (razem z obudową ModeCom EX2)

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.