Re: Jaki WinOS do Athlon64?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 02:29:39 MET DST

"PAndy" efja4l$n2e$1@news.onet.pl

> O bezstronnosci sadow nie ma mowy - slepa Temida kieruje sie miast
> wzrokiem to wechem - a kolor zieleni na banknotach $ jest taki
> intensywny...

Ja mam odmienne zdanie na ten temat.

Przede mną być może spór sądowy z ZETO Białystok i z ludźmi, którzy od
kilku lat pobierają pieniądze za coś, czego robić nie chcą, :) tak więc
być może będzie okazja ;) na zmianę mojego nastawienia do Temidy, lecz
jak na razie prawnicy -- to moim zdaniem jedyna zdrowa warstwa polskiego
społeczeństwa, którą bliżej poznałem. Niby jeszcze lekarze, ale (co najmniej,
czy jak kto woli delikatnie ujmując) nie wszyscy lekarze są porządni...

Może jeszcze porządnymi w Polsce są artyści. :)

E.