d-sub w notebooku -> DVI w telewizorze

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 03 Oct 2006 - 00:19:51 MET DST

Witam!

Prawie zdecydowałem sie na notebooka hp nx7400, ale okazało się, że nie
ma on wyjścia TV. W telewizorze na którym chciałbym filmy oglądać (32"
LCD, więc gra jest jakby warta świeczki) jest wejście DVI, czy
przejściówka DVI -> d-sub może działać w drugą stronę, czyli:
telewizor - przejściówka - kabel d-sub - notebook?

Czy jest jakaś inna metoda? na allegro widziałem kabel vga - SCART za 39
pln, ale straszą, że nie działa ze wszystkimi kartami.

Szukam core duo, 1024MB, rozdzielczość 1280x800 i błękitnego zęba.
Alternatywą jest Asus A6F-AP021H, ale to około 400pln więcej, dodatkowo
250pln na ram i około 0,5kg więcej. Za to mam gwarancję door-to-door
(nie wiem, czy HP też tak ma), torbę i mysz ;). Trudny wybór.

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski