Poleccie prosze: router, LCD 21", DVD-RW, UPS i in. :)

Autor: Efreet <efreetWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 23:57:50 MET DST

Witam,

planuje pare zakupow, i prosze o rady na co zwrocic uwage, albo od razu
konkretne modele.

1. Router sprzetowy. Do zastosowan domowytch. Chce pasmo (512) podzielic na
brata i mame (i na laptopa, ktorego sobie kiedys kupie ;P). Ma chodzic 24/7 i
to jedyny warunek. No i nie chcialbym sie wykosztowac. I od jakich cen
zaczynaja sie z zarzadzalnym pasmem ?? Chcialbym bratu troche przyciac na swoja
korzysc :)

2. LCD 21" - slepy jestem..a problem polega na tym, ze poza znamionowa
rozdzielczoscia jakos LCD jest do d.. - wiec moze taki "nie za dobry" ??
Zeby nie mial za malej plamki ?? :P

3. DVD-RW. Moje wymagania: obsluga DVD-RAM (koniecznie). Do tego, zeby dobrze
wypalal i grabowal audio.

4. UPS - nigdy nie mialem, a moze juz pora ?? Na co zwracac uwage poza czasem
trzymania i moca/napieciem czy co tam sie mierzy ;) Trwalosc ogniw itd..

5. Jakies duperele - 2 x SD 1 GB, flashdrive - sa jakies lepsze i gorsze ?? No
i jakis dobry i tani zamiennik tuszu HP 15 ?? :)

Dziekuje,
Efreet