Monitor LCD

Autor: Łukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 22:39:47 MET DST

Witam,

Niedługo planuję przesiąść się z mojego CRT na jakiś dobry LCD. I tu
moja prośba do Was - znacie jakieś strony z wyjaśnieniem parametrów
LCDków, gdyż jak na razie nie bardzo wiem na co zwracać uwagę przy
zakupie. Do tej pory porównywałem monitory głównie po czasie reakcji... :(

Może moglibyście polecić też jakiś konkretny model? Planuję
wykorzystywać go przede wszystkim do pracy przy komputerze
(programowanie, trochę pisania tekstów, obróbka zdjęć), także do
oglądania filmów i czasami do grania (fpsy).

Aha, planuję zakup monitora 17'.

Pozdr.