co wybrac czy wag354g czy wag 200g

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 21:13:26 MET DST

Witam
Udalo mi sie na dzisiejsza noc pozyczyc do testow dla siebie za mojego
wysluzonego Linksysa BEFDSR41W - 2 routery wifi do NEO
Oba oczywiscie Linksys:
WAG 354G i WAG200G.
Na pierwszy ogien poszedl 200G i mam bardzo pozytywne odczucia. Najpierw:
stabilny a wiec nie wiesza sie przy ekstremalnym obciazeniu P2P 3 programy
torrentowe zapuszczone ze sciaganiem testowym 3 roznych Suse'ow i jeszcze
spokojnie poczte w miedzyczasie odbiera i po stronkach wolno ale spokojnie
da sie chodzic. I nawet zwiekszenie parametrow jednoczesnych laczen w
Bitcomecie do 100 nie powoduje restow routera. Duzo ciekawych rzeczy a wiec
dynamiczne ip stala nazwa czyli dyndns vpny o wiele wiecej mozliwosci
przekierowania portow niz w moim starym routerze.
No i do tej pory w kazdym razie nie udalo mi sie go zresetowac przez mocno
ociazajace p2p.
Ale kurcze jutro musze oba oddac i zdecydowac ktory sobie brac.
Obawiam sie ze na ten drugi juz mi dzisiaj sil nie starczy :-) Ktory Waszym
zdaniem jest lepszy? Ktorego brac. W sumie na te kilka godzin testow ta
200setka zachowuje sie bardzo przyzwoicie. Oczywiscie zastosowanie to
standard dla wszystkich szarych internautow.

dzieki za nfo
zdrowko
x4y4