Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: Tomasz Stafinski <Jenot_at_jenot.local>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 19:53:00 MET DST

On 2006-09-30, KILu <kilu@psxextreme.pl> wrote:
> Creative M80. Tyle, że to 2.0. Więcej o nich masz w archiwum, pogooglaj.

Słuchałem jakiś czas temu M80, rozważałem to swego czasu jako zakup do
kompa. Jednak po głębszym zastanowieniu kupiłem NADa 3020 (dziadek, ale
z klasą), monitory Wharfedale 9.1 i CD Technicsa SL-p555 (4xDAC 18bit a
nie jakiś 1-bitowy MASH). I muzyka nagrywana z FLAC na CD brzmi
zdecydowanie lepiej niż z kompa (Audigy2 ZS). I jeśli ktoś kupuje sprzęt
przeznaczony głównie do słuchania muzyki, to coś zbliżonego polecam.
Kolumny nie są najtańsze, ale można zamiast nich kupić na allegro np.
całkiem przyzwoite małe monitorki Mission for Denon za 199PLN. I na
pewno zagra to lepiej niż każdy zestaw 2.1. Natomiast przy bardzo
napiętym budżecie polecam jednak Creative'y M80. Potrafią zadziwić,
chociaż jak na mój gust brak im trochę dołu, ale jest znacznie czystszy
niż w zestawach z subem.

Pozdrawiam,

--
Jenot (Tomasz Stafiński), JID:navier@chrome.pl