Re: jak poprawnie sformatowac baterie w laptopie

Autor: Miklewicz Marek <miklewicz_at_op.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 18:32:38 MET DST

> Co więcej, zużywają się w miarę upływu czasu od ich wyprodukowania,

Dziekuje za info, w takim razie, czy dobrze rozumiem, ze bateria li-on jest
tak skonstruowana, ze moge spokojnie kupic laptopa, podlaczyc go do
zasilania sieciowego i zaczac instalowac XP ? jesli sie myle to wyprostujcie
moje informacje.
P.S o ile mnie pamiec nie myli to w telefonach komorkowych tez sa baterie
li-on ( w prawdzie to juz NTG, ale nasowa mi sie w zwiazku z tym pytanie ),
dlaczego zatem zaleca sie rozladowanie baterii do zera, nastepnie ponowne
jej naladowanie i powtorzenie tego samego procesu trzykrotniedla baterii w
telefonie komorkowym. Czyzby baterie li-on w telefonach komorkowych roznily
sie czyms od tych instalowanych w laptopach, po za rzecz jasna pojemnoscia,
no i fizycznymi wymiarami? ( Te od telefonow sa mniejsze ) , ale czy sama
zasada dzialania nie jest podobna, czy wrecz analogiczna do tych z telefonow
komorkowych?

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek