Re: Cichy komputer na domowy serwer

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 17:26:11 MET DST

Indywiduum zwane *Jacek Popławski*, w wiadomości
<efr79i$d01$4@atlantis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> Niestety nie rozumiesz.
> Tu nie chodzi o to, by w routerze zamiast jakiegoś zamkniętego kodu był
> Linux, z którym nic nie można zrobić.

Rozumiem, ale nieprecyjnie się wyraziłeś i dlatego podłapałem ;)

> Chodzi o to, by mieć na takiej maszynie klienta p2p, serwer WWW, serwer
> poczty, serwer grup dyskusyjnych, dysk sieciowy, drukarkę.

Wystarczy go zmodować i można zamontować czytnik pamięci Flash.
2 GB styknie w zupełności. Najlepsze Linksysy mają 32MB pamięci RAM,
więc spokojnie niewymagające rzeczy byś odpalił, na torrenta by stykło ;)

PS. Oczywiście, że dla takich wymagań konieczny jest pecet. Polecam VIA
Epia na mini-ITX, w pudełeczku wielkości routerka.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>