Re: Ma³y laptop

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 15:01:46 MET DST

MarlonB, napisales:
> Potrzebny jest mi komuter g³ównie do internetu, czyli wygodna poczta,
> www oraz dodatkowo filmy, word, excel. Nie chce kupowaæ laptopa, bo
> to wielkie i nieporêczne. Marzy mi siê cos takiego jak ma w ofercie
> Sony VAIO, ale nie za t± cenê. Czy kto¶ oferuje jeszcze takie ma³e
> laptopy?

Od dawna te¿ my¶la³em o czym¶ takim, mia³em bardzo skonkretyzowane wymagania
(P3, du¿o pamiêci, malutki, metalowy, z niez³± bateri±). W koñcu akurat
wczoraj trafi³em na tak± maszynê w komisie - od rêki j± kupi³em i choæ mocno
przep³aci³em, nie ¿a³ujê ani trochê. Mowa o Compaq Armada M300 - procek P3,
du¿a pamiêæ, tytanowa, maleñka i elegancka obudowa, ca³kiem ok bateria.
Napêdy s± w stacji dokuj±cej, reszta siedzi w laptopie. Dell równie¿ mia³ w
ofercie co¶ bardzo podobnego pod wzglêdem gabarytów i parametrów, choæ mniej
podoba mi siê jego design (wygl±da jak jaki¶ bolid, monolityczny Compaq jest
du¿o bardziej elegancki).

k,