problem z Radeonem

Autor: Lebowski <bdomagala_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 13:40:43 MET DST

czesc

mam problem z kompem, mianowicie po 1-2 godzinach wylacza mi sie i od
razu wlacza (sprawia wrazenie jakby sie resetowal). Nie jest to problem
z wirusem, ani przegrzewaniem procka natomiast zasugerowano mi ze byc
moze to karta graficzna sie przegrzewa.

I moje pytanie brzmi: jak i czym ja wyczyscic? To Sapphire Radeon
x300/x550, nie widze tam zadnego wiatraczka, jedynie jakis aluminiowy
radiator. Moglbym go zdjac i sprobowac wyczyscic, jednak wiazaloby sie
to z zerwaniem plomby i utrata gwarancji, poza tym nie mam pewnosci czy
w nim tkwi przyczyna i czy rozwiazaloby to problem.

z gory dzieki za pomoc
Bartek