Re: laptop TYLKO do pisania :)

Autor: <gongon_at_pf.pl>
Data: Mon 02 Oct 2006 - 10:34:33 MET DST

> Tak się zastanawiam nad tym, jaki laptop za jak najmniejsze pieniądze
> może być użyteczny do pisania i tylko do pisania, tzn. np. dla studenta
> w bibliotece? ;)

Witam.

W lipcu skończyłem pracę magisterską, którą napisałem na
laptopie Toshiba Biblo - Pentium 150, 48 MB ramu.

Byłem zaskoczony, że na takim sprzęcie można
tak bezproblemowo robić to, do czego ten sprzęt był
mi potrzebny - cel był w zamierzeniu taki jak Twój.

Pracowałem pod Win98 + MS Office 97. Działało to
całkiem płynnie - komfort pracy na pewno był
wystarczający.

Za sprzęt zapłaciłem 300 PLN.

KM

kaemusSMIECI@tlen.pl