Re: Bootowanie z pendriva.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 23:09:11 MET DST

"MarekPe" efp4qk$jto$1@news.onet.pl

> Gdy kiedys sprawdzalem temat w googlach, byla informacja, ze pen mosi
> miec mozliwosc ustawienia obszaru boot( cos a'la partycja).
> I niestety nie kazdy, a wrecz przeciwnie.....

Mój (jedyny) komputer nie bootuje się z pena, natomiast mój (jedyny) pen
gościł na sobie komplet partycji. :) I zachowywał się przy tym jak typowy
dysk twardy. Był jakiś problem z nadawaniem literek tym partycjom, ale nic
poza tym. :) Były partycje rozszerzone z logicznymi dyskami i partycje
podstawowe, w tym i aktywne oczywiście...

Tak sobie teraz myślę, że jednak :) może i udałoby mi się fuksem
odpalić mimo wszystko ten komputer także z pena, mimo braku takiego
bootowania w BIOSie, :) o ile USB byłoby widoczne w czasie bootowania,
a chyba byłoby, bo chyba możliwe jest podczepienie myszki i klawiatury
poprzez USB. :)

Może kiedyś to przećwiczę -- problem jednak w małej (ćwierć giga)
pojemności tego pena. :) Niby na zbootowanie aż nadto, :) ale gdy
się chce mieć ów komplet partycji, to się robi ciasno... :)

E. :)