Laptop tylko z USB a drukarka LaserJet5L

Autor: Mada <a33k_at_op.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 22:17:33 MET DST

Witam jak w temacie mam w/w drukarke no i laptopa Asusa A6JC który nie
posiada portu LPT , więc dostałem oto przejściówkę
http://www.allegro.pl/item129613491_ak12_adapter_usb_na_lpt_centronics.html,
ale bez żadnych sterowników i po podłączeniu drukarki poprzez ową
przejsciówkę komputer pokazuje że znalazł uniwersalną drukarkę USB no i na
tym koniec . Tej drukarki nie ma nawet jak dodaje ją ręcznie to też klapa
może ktośz was miał podobny problem i wie co trzeba zrobić