Re: Monitor świeci na żółto

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 17:38:02 MET DST

disign napisał(a):
> Siema mam taki problem gdzyz muj monitor wysfietla mi obras w kolorze
> zoltym.
> Niewiem co sie dzieje gdzyz przez wczesniej odbieral obraz dobrze
> pomozcie

Mechraj kablem - jak bedziesz mechrał dopóki nic sie nie zmini -
otwórzmonitor włacz do proadu niepdłaczaj komputera i zapomoca materiału
nieprzewodzacego proadu (wysokich napiec) - poruszaj w okolicy lampy.
(wersja dla samobójców) albo uderzaj delikatne w zamkniety już monitor i
pukaj i obseruj czy niema normlanych przebłysków, jesli jak kolwiek coć
raz zauwazysz normlany obraz - zimny lut lub urwany kabelek - kabaelke
wymienisz sam, zimny lut oddaj komus obeznanego z lutownicą.

Jaki post taka jakosc odpowiedzi.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.