Re: nagrywarka - kto robi dobre/złe?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 13:49:27 MET DST

Gil napisał(a):

> A kto słyszał coś dobrego o nagrywarkach BENQ sprzed czasu modelu 1640?
> To była firma tania dla mało wymagających użytkowników.

Ja słyszałem, ludzie mają modele w stylu 1620 i sobie chwalą.
Poza tym, sprecyzuj co masz na myśli pisząc o mało wymagających
użytkownikach? Dla mało wymagającego użytkownika jest LG, które to
napędy nawet błędów nie zwracają, BenQ o ile się nie mylę robią to od
początku, poza tym w dużo szerszym zakresie niż większa część konkurencji!

# /George Orwell - Rok 1984/