Re: Monitor 19' LCD.

Autor: Paszko <pawel.matuszak_at_gmail.com>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 13:33:58 MET DST

Ja osobiście polecam Iiyamę. Kilka dni temu kupiłem do zestawu
składanego znajomemu ten oto monitor:
Iiyama ProLite PLE1900S-B1 19" 5ms
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IIY+LCD+PLE1900S-B1
Świetne parametry za tą cenę (jak na IIyamę, bo firma trochę się
ceni, Hyundai jest jednak tańszy a też dobry). Do tego znaczący plus
Iiyamy - jeden bad pixel i wymiana.