Laptop do 4000 zł

Autor: Gabriel <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 09:03:21 MET DST

Witam serdecznie
Mam do Was prosbe o porade.
Moja znajoma chce zakupic laptopa w cenie max do 4000 zl.

Miejsce zakupu to Krakow, wiec niestety odpadają porady w stylu "w tą
niedziele w MM w Gdansku jest fajny laptop, ktory normalnie kosztuje 5k, ale
teraz jest na promo za 3999" ;)

Odpada też zakup sprzętu poleasingowego.

Odpada również zakup ACERów (znajoma uznała, że mają raczej niewytrzymałą
konstrukcję na podstawie obserwacji sprzętu, jaki używają w firmie). Prosila
zebym zapytal, co sądzicie o Fujitsu-Siemens.

Jaki model, jakiego producenta moglibyście zatem polecić?

Komputer bedzie uzywany do: internetu, worda, excella no i oczywiscie filmów
i pasjansa;) Takie typowe kobiece zastosowania;)
Wiem ze do tego wystarczy cos nawet za 2k, ale mnie chodzi o najlepszy wybor
za 4k.

--
Gabriel
ps. Archiwum oczywiscie czytalem - wiec prosze mnie do niego pochopnie nie