Re: jaki laptop

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 01:53:22 MET DST

> Ostatnio testowałem HP nx6310 na Core Duo -- na pełnej
> baterii w normalnych zastosowaniach biurowo-domowych
> pracuje ponad cztery godziny. Ładny rezultat, lepszy niż
> Toshiby na Pentium M z baterią o tej samej pojemności
> (aczkolwiek Toshiba jest lepiej wyposażona).

o, dokladnie takiego info mi bylo potrzeba..

jestem juz pewien ze kupie nx6310 tylko sie nad modelem zastanawiam,
raczej przeboleje te 2xUSB i wykosztuje sie, niech moja maszyna do
pisania ma Pentium Core Solo,
nie bede na tym raczej zadnych obliczen przeprowadzal, niech tylko
dziala jak najdluzej bez zewn zasilania.

--
Pozdrawiam,
P.W.