Re: Intel Core Solo (T1350) - jak wypada w porównaniach

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Sun 01 Oct 2006 - 01:05:27 MET DST

> Wiesz, ale nie można tu przedkładać wygody transportu
> nad funkcjonalność sprzętu.

Powracam do meritum: po pierwsze to musi być laptop, a po drugie
dopiero to musi on być zdolny do obróbki video. Komputer stacjonarny
dedykowany do tego celu (mniej więcej oczywiście) to moja dziewczyna
już ma.

A co do tych opisów - to właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem.
Bardzo dziękuję za wskazówki i opis. Pozdrawiam.