Re: usb.. wieszanie kompa

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 20:05:43 MET DST

Był 30 wrzesień 2006 roku (sobota) gdy o godz. 10:16, wszystkim znany
*Tomaszek* napisał(a):

> Cóż, po przeszukaniu instrukcji(szukałem frazy "usb") nie znalazłem ani
> jednej informacji o __wersji__ USB co dla mnie oznacza jedno: płyta
> główna powstała w czasach gdy nie słyszano jeszcze o USB 2.0. Dlatego
> ośmielam się twierdzić, że masz USB 1.1.Jakby ktoś chciał to
> zweryfikowac to podaję link do instrukcji:
>
> ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/netvista/p19k8208.pdf
>
> 1.Zobacz w instrukcji od odtwarzacza MP3, czy możesz podłączyć to cudo
> pod port USB 1.1.
Nic w instrukcji nie pisze o usb1.1 .. pisze o usb2.0

> 2.Zobacz w instrukcji, czy w ogóle można zainstalować ten odtwarzacz w
> win98?

Tak można bo w necie są sterowniki pod win98. Niestety instalacja na
Netwiscie wiesza komputer po podłaczeniu plaera i podwójnym kliknięciu w
moj komputer aby dostać sie do zasobów plaerka.
Na innym kompie z w98 wszysko ok z tych samych sterowników.

Mam pytanie .. czy nie można zainstalować czegoś co pozwoli mi zobaczyć
plaera jako dysk wymienny. Jakieś .. nie znam sie na tytm za baredzo
uniwersalne sterowniki..

--
Pozdrawiam