Re: Laptop na celowniku

Autor: Verne <loogan_at_o2.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 14:00:04 MET DST

red napisał(a):

> Np. obudowę z mydła, albo to, że takiego czegoś potem już nie sprzedasz
> za w miarę rozsądne pieniądze.

To dość popularna opinia o notebookach Acera.
Czyli ten model też nie jest lepszy pod tym względem (czy może inny
:)) ?

Udało mi się dotrzeć do kilku opinni na jego temat i zwykle
ograniczły się one
do przekazu w stylu "Niestety to tylko Acer" :)

No dobra teraz mały zwrot akcji. Odnalazłem w ofercie Hp cos takiego
jak nx7400.
Cena jest troche wysoka (poniżej 3400 nie da się kupić w takiej
konfiguracji jaka mi jest potrzebna -> 1024 Mb i 80Gb dysku). Ale
ogólnie opinie są bardzo pozytywne.

Niepokoi mnie tylko jedna rzecz. Podobno ten model ma coś czego zawsze
nienawidziłem.
Mowa tu o odblaskowej osłonie na matrycę (wypisz wymaluj lustro).
Nienawiść ta jest raczej
podświadoma :) Bo tak naprawde nie miłem okazji pracować dłużej
niż kilkanaście minut na takiej matrycy, ale pamiętam, że nie
sprawiała dobrego wrażenia.

Mógłbym prosić o jakieś opinie na ten temat. Czy jest szansa, że
po zakupie (i wyłuskaniu 300 dodatkowych zeta) nie będe przeklinał
mojej decyzji oglądając swoje odbicie w nowo zakupionym notebooku ;)
.. ??

Ps.

Ma ktos pojęcie ile może potrwać zanim ceny nx7400 z Intel Core 2
Duo spadną do granicy 3500 ? (na razie jest okolo 5500 .. a to troche
za duzo jak za 20 Gb wiecej dysku twardego i lepszy procesor ...). Bo
zawsze mógłbym sobie kupić jakiegoś używanego Dela za powiedzmy
1,5 k zl i poczekać jeśli by to było warte zachodu :) (w najblizszym
czasie moc jeszcze mi nie bedzie potrzebna ... ale w cholera go wie
czego beda chcieli odemnie w nowej firmie dla której bede pracowal ...
a nie licze by przy umowie na zlecenie zafundowali mi notebooka ;) ..)

Pozdrawiam