Re: Płaski monitor

Autor: MaDeR <madcio_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 13:21:05 MET DST

> nie 4/3 tylko 16/9 czyli panorama, czas reakcji poniżej lub równy 8 ms; to w
> zasadzie 2 najważniejsze elementy, reszta jest wazna - jasnosc, kontrast,
> odwzorowanie barw, ale sądzę, że dla Ciebie bez większego znaczenia
A... jakiś konkretny model byś polecił? Takie ogólne rzeczy ja już wiem
od dawna, tylko nie wiem, jakiej firmy i jaki model kupić, by się nie
przejechać. Cena do ok. 3k złotych, jeśli będzie naprawdę dobry monitor
to mogę wysłupać nieco więcej. :)

--
MaDeR - madcio@gazeta.pl
www: http://mader.no-ip.org