Re: LCD 19" ACER AL1923

Autor: .. <azishgan_at_interia.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 10:12:45 MET DST

Użytkownik "adamus256" <sirius[malpa]klub.no-spam.chip.pl> napisał w
wiadomości news:451e2366$1@news.vogel.pl...
> No cóż, bardzo dziękuję za opinie. Na razie tylko tyle że wiem..... że nic
> nie wiem :) Ale zamierzam wyjaśnić tą sprawę bezpośrednio u producenta,
> rezultaty przedstawię na grupie.
> Pozdrawiam,

Miałem acera poprzedni model 1922 - producent podawał PVA a ja kupiłem ten
monitor i rozebrałem tez okazało się ze to MVA, nie pytaj producenta po
odpowiedzą Ci ze jest na super hiper SPVA. Z tego co wiem to jedynie SAMSUNG
rzetelnie odpowiedział na podobne pytania przysyłając jako dowód fotkę
rozebranego monitora.

Zalety wady(1922):

+cena! jak na wyposazenie bardzo dobra
+całkiem szybka matryca
+znosne wykonanie jakosciowe
+w miarę dobre gradienty i kolory
+dobre kąty widzenia , czysta biel
+super ergonomia

-swiecące rogi w ciemnosci
-podobno tragiczny serwis acera (modlić zeby się nie zepsuł)
-srebrzenie matrycy
-słaba czern pod kątem
-niewielka regulacja jasnosci

W podobnej cenie masz jeszcze HP 1955 na tej samej matrycy...