Re: SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 09:08:10 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:efl3h2$3u1$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Niewielki procent? W przeciągu dwóch lat od zakupu to będzie jakieś
> 30-40%. Faktycznie niewiele. Sam w życiu miałem dwa. Obydwa strzeliły.

Przez moje ręce przewinęło się ich kilkaset (których losy znam). Z tego padł
jeden - słownie: JEDEN. Przestał się włączać. Ale może to dlatego, że tych
komputerów nikt nie podkręcał i nie rozbudowywał ponad tą konfigurację, jaką
przewidział sprzedający. A uszkodzone/wyjące wentylatorki zaraz wymieniano.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/