Re: naruszenie ochrony pamięci, Linux

Autor: Olgierd <no.email.no.spam_at_no.problem>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 09:07:05 MET DST

Osoba przedstawiająca się jako *Jakub Krajewski* stuknęła w klawisze i
oto co powstało:

> Stabilność testuj memtestem... ale tak solidnie, na kilkanaście godzin.
> Jeśli całość przejdzie 15-20h test w memteście, to będzie ok. :)

No więc niestety, wszystko zależy od tego jak się w danej chwili
komputer odpali. Raz będzie dobrze a później:

olgierd@ubuntu:~$ firefox
/home/olgierd/bin/firefox/run-mozilla.sh: line 131: 5551 Naruszenie ochrony pamięci "$prog" ${1+"$@"}
olgierd@ubuntu:~$

4-godzinny memtest wyrzucił prawie 5 mln błędów.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
|| JID:olgierd_at_jabber.org || http://olgierd.wordpress.com ||