Re: Jakie są najlepsze głosniki komputerowe?

Autor: Luke <paranid_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Sep 2006 - 00:28:58 MET DST

tttttt napisał(a):
> tego nie wiedzialem, to w jakiej postaci SoundBlaster przesyla sygnal
> cyfrowym wyjsciem? zwykle stereo?

ano wychodzi ze tak. moze ktos bardziej zorientowany sie wypowie ? jak
ogladasz dvd to przez wyjscie cyfrowe idzie ci juz dzwiek zakodowany do
DD z plyty, a z czegokolwiek innego to chyba zwykle stereo. zobacz tu
http://tinyurl.com/ffmah
ta karta potrafi zakodowac dzwiek do DD w czasie rzeczywistym. jakies
miesiac, 2 miesiace temu sprawdzalem na ich stronie i wydawalo mi sie,
ze z DD-encoding sa jeszcze wersje 5.1. teraz wychodzi na to, ze tylko
ten 7.1 jest DD encoding. znalazlem ze 2 sklepy gdzie te kart sa, ale w
jednym juz od dawna ich nie ma, w drugim brak jest info czy sa czy nie,
bede musial zadzwonic.