Re: naruszenie ochrony pamięci, Linux

Autor: Olgierd <no.email.no.spam_at_no.problem>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 22:30:09 MET DST

Osoba przedstawiająca się jako *Marcin Kocur* stuknęła w klawisze i
oto co powstało:

> Może być jeszcze niekompatybilność pamięci. Spróbuj przetestować nową
> kość osobno, a najlepiej w innym komputerze. Jaka firma, z ciekawości?

Firma NN bodajże - z Vobisa za 249 zł. Za stary komputer, żeby
dokładać coś lepszego (prawie 4-letni Fujitsu-Siemens Amilo, tyle, że
procesor nadal ma te 1,5 GHz).

Co ciekawe: wyciągnąłem kość, przedmuchałem i w tej
chwili działa prawidłowo - odpaliłem ze 30 aplikacji i żadna nie
padła. Zobaczymy co będzie po restarcie no i jak zadziała hibernacja.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
|| JID:olgierd_at_jabber.org || http://olgierd.wordpress.com ||