Re: Drukarka HP 690C nie instaluje sie!

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 20:13:17 MET DST

anddoz napisał(a):

> ja mam taką samą drukarkę i WinXP, nie mam żadnych kłopotów z
> zainstalowaniem. W czsia instalacji systemu jest ona podpięta do portu a
> system sam ją wyszukuje i jest OK. Sterwniki do niej są w systemie i z
> chwilą podłączenia drukarki i uruchomienia kompa, zostaje wyszukana i
> zainstalowana.

U mnie też jest i też ją samo zainstalowało. Co prawda te windowsowe
stery pozostawiają trochę do życzenia, np. brak w nich opcji ustawienia
drukowania na dwóch stronach, te dołączone do płytki pod w98 miały taką
opcję i zwyczajnie w stosownym momencie wywalały okienko z instrukcją
jak włożyć kartki do drukarki. Chociaż to nie problem, zawsze można
najpierw wydrukować strony parzyste, a potem nieparzyste. :)

# /George Orwell - Rok 1984/