Problem z monitorem.

Autor: astrober <astrober_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 17:47:08 MET DST

Witam!

Mam problem z monitorem... Cóż, jest to już stare urządzenie (ok. 6
lat), ale bardzo mi zależy, aby przetrwał jeszcze przynajmniej z 10
miesięcy - wtedy mam zamiar zakupić laptopa, więc nie chciałbym
wydawać teraz kilkuset złotych na nowy monitor...
Problem wygląda następująco: Po uruchomieniu komputera monitor
ciągle "pyka" (obraz się nie wyświetla) aż do momentu uruchomienia
się Windowsa lub Linuxa. Podobnie dzieje się w przypadku uruchamiania
niektórych aplikacji czy gier, z tym że tutaj monitor nie działa
poprawnie również już po ich całkowitym uruchomieniu. Te "pykanie"
wcześniej występowało jedynie przy zmianie rozdzielczości (i było
oczywiście tylko jednorazowe).
Wydaje mi się, że winę ponosi monitor (miałem już wcześniej z nim
inny problem...), jednak nie jestem tego pewny. Awaria uniemożliwia mi
np. reinstalację systemu operacyjnego czy chociażby wejście do
BIOS-u; na grach nie zależy mi, ale mojemu młodszemu bratu, który
niedawno kupił sobie nawet kierownicę, a teraz nie może się nią
"pobawić" i trochę mi go szkoda...

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

Astrober