Re: Zestaw SCSI: kontroler (Adaptec) + dyski (SG Cheetah) - kilka pytan

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 15:39:15 MET DST

> Możesz rozważyć jako alternatywę RAID 1+0 na 4 szybkich dyskach SATA2
> (np. WD Raptor) i szybkim kontrolerze ze sprzętowym RAID z dużym
> cache - np. nowe modele Areca/Tekram albo 3ware na PCI-E.

No ogolnie RAID na SATA wychodzi mocno taniej. Tylko, ze mi chodzi o
pewnosc dzialania i bezpieczenstwo danych - komputer bedzie pracowal jako
serwer bazodanowy i www - i beda na nim "strategiczne dane".
Poki co firma wybila mi z glowy zakup czystej krwi serwera (ze wzgledu na
koszty). Wiec teraz przerabiam biurowego Della na serwer :]
Jesli i ten kosztorys odrzuca to bede dobieral coz na SATA.

Ach...no i za SCSI przemawia to, ze jesli kiedys prawdziwy serwer bedzie
zakupiony - to moze odejdzie koszt kontrolera i dyskow do niego.

::f::