Re: SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 15:23:13 MET DST

Użytkownik "fr33k" <fr33k@WYWAL_to_o2.pl> napisał w wiadomości
news:efj5r0$9mb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Sprawdzalem inne przejscowki, jak i inne kable do transmisji danych.
> Zjawisko o tyle dziwne, ze nie wystepuje w jakims konkretnym czasie.
>
> Pare postow wyzej PSYLO pisal o zasilaczu, i ten watek mnie dosc
> intryguje. Czy zwykla 350 (raczej noname) moze robic te problemy. Ma za
> zadanie uciagnac :
> Amd Athlon XP 1600
> 2x512 Mb ram
> 2x napedy optyczne CD/DVD
> 1 dysk IDE
> 1 dysk SATA
> Radeon 9200 SE

Ja na zwykłym 300W FEEL ciągnąłem dużo bogatszą konfigurację i nie było
problemów.

> komp raczej przecietny. Nie jakis potwor energetyczny.

Zasilacz może się już powoli sypać. Ale wątpię, żeby jego ewentualne
niedomagania były widoczne tylko na tym jednym dysku. Może kiedy zaczną się
kłopoty, odepnij napędy optyczne, wypnij jedną kość RAM, i sprawdź, czy
pomogło. A dysk na wszelki wypadek przepnij na inny kabelek wychodzący z
zasilacza.

BTW którego BIOS-u używasz? Jakiś mod, czy oryginalny - i która wersja?
Jeśli masz wersję E, to polecam ten: http://home.people.net.au/~srjohnson/ .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/