Re: SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 15:30:43 MET DST

fr33k napisał(a):
> No wlasnie i chyba zaczne sie rozgladac za czyms nowym. Czy mozecie
> jakis polecic, ale taki w miare tani ok 100zl ?

Zaraz, panowie, spokojnie:-) miałem kiedyś taki przypadek z jakimś
starym dyskiem i rozwiązaniem okazało się wyłączenie DMA!!.Inny
przypadek: dysk nie współpracował ze SMARTEM, wyłączenie SMARTA w biosie
rozwiązywało problem.Może tu jest co innego.Nie wyrzucajcie od razu
człowiekowi sprzętu na śmietnik:-)

Tomaszek