kilka pytan odnosnie dyskow i partycji

Autor: Cactus <tomjey_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 14:11:44 MET DST

witam
Od razu konkretne pytanka:
-jesli mam dwa dyski (jeden z systemem, drugi same dane) oraz dwa
napędy (nagrywaka dvd i cd) to jak je najlepiej podpiąć na dwóch
tasmach ? Oczywiscie wszystko jest na PATA. Narazie mam dwa dyski na
jednej (80pin) i dwie nagrywarki na drugiej(40pin).
-jaki jest maksymalny rozmiar partycji FAT32?, obecnie lepiej korzystac
z FAT czy NTFS ? MAM wszystko na FAT i troche obwiam sie konwersji
systemu i wszystkich danych na NTFS, a ponieważ kupiłem nowy dysk
250GB to pewnie mi juz tego Fat nie obsłuzy... a nie chce tworzyć
pieciu partycji bo potrzebuje w sumie jedna na tym dysku.

system win xp.