Re: wybór lcd 20' panoramy..

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 13:54:06 MET DST

noel wrote:
> dzieki za informacje..
> to pytanie zadam inaczej..gdybyś miał jeszcze raz kupować monitor, kupiłbyś
> ten sam czy może inny? :)

Myślisz, że jak wydałem ponad 2.1k PLN to się przyznam że chciałbym inny?

:)

A poważnie, NEC to był jedyny kandydat, który spełniał moje oczekiwania
(*). Jakość obrazu niesamowita (bardziej soczystej zieleni na monitorze
nie widziałem, ale może mało widziałem), szyba nie przeszkadza, kąty
widzenia prawie jak w CRT. Tylko z filmami problem jak na razie
(opisałem to w tym linku, który podałem wcześniej), ale zobaczymy jak to
się skończy.

pozdr,
t.

(*). no, mógłby mieć te 2'' więcej.