Re: wybór lcd 20' panoramy..

Autor: Tomasz Bątor <mis_at_koralgol.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 12:56:20 MET DST

noel wrote:
> wybrałbym NEC-a ale problem w tym ze ma osłone na matryce i pojawia sie
> efekt lustra.. stąd pytanie- który wybrac? czy wzglednie dobry VS czy tez
> droższy NEC ? czy ta osłona jest mocno dokuczliwa?

Pozwolę sobie zacytować siebie: (http://mva.pl/forum/viewtopic.php?p=24668)

"1). Lustro. Po wyciągnięciu i ustawieniu monitora przeżyłem szok; na
żadnej innej powierzchni (poza prawdziwym lustrem) tak szczegółowo nie
widziałem siebie i pokoju za sobą :). A że powierzchnia w miarę duża, to
i wrażenie było odpowiednie. Po włączeniu sprzętu i odpaleniu systemu
nie minęła może minuta, a już przestałem zwracać uwagę na ten problem.
Przypomniałem sobie o nim dopiero po ponownym wyłączeniu komputera.
Podsumowując: kto nie urodził się wczoraj i miał kontakt z monitorami
CRT więcej niż okazjonalny, ten problemu z odblaskową powierzchnią mieć
nie będzie. Tako rzekłem :)."

pozdr,
t.