Re: Za zimny komputer?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 11:40:54 MET DST

> Witajcie!
>
> Mam do Was takie pytanie, czy komputer
> może źle działać, bo jest za chłodny?

Hm... Sprawdz elektrolity na plycie glownej.

> Jest tam dość chłodno, około 16 °C i początkowe uruchomienie
> (choć nie zawsze) skutkuje komunikatami o błędach runtime
> dla różnych usług. Ale starczy jeszcze raz zrestartować komputer
> (czyli czas rzędu 3-4 minut) żeby już wszytko działało ok.
> I dopiero wszytko zaczyna się od początku, kiedy komputer postoi
> wyłączony na czas kilku godzin.

Hm... Ciezko mi powiedziec. Spuchniete elektrolity objawiaja sie
zazwyczaj nie moznoscia uruchomienia komputera "na zimno"
lub tez losowym zawieszaniem sie calosci.

Wiec w Twoim wypadku to niekoniecznie musi byc to.

Ale jesli to jednak jakis uklad na plycie - uszkodzenie w zasadzie
nie do znalezienia. :/ Zacznij wiec od sprawdzenia kondensatorow.
A pozniej zasilacza i pamieci (najlepiej podmieniajac na kilka dni
na inne).

Pozdrawiam,
Vituniu.