Re: [LCD] Poszukiwania monitora 17" lub 19"

Autor: .. <azishgan_at_interia.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 09:28:17 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:efh664$fsj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ok, dzięki.
>
> Ale jeszcze Cię pomęczę - widziałeś może jakiś test Sony HX95S
> lub HX95B? To mogłaby być ciekawa propozycja, MVA + x-black...
> Wprawdzie z głośnikami, ale design pozwala na ich zignorowanie.
> Chciałbym zweryfikować go testem, a jakoś nie mogę znaleźć żadnego.

widziałem model HS95 i smuzył bardzo mocno, statyczny obraz był piekny ale
do gier sie nie nadawał (dla mnie), ponadto niedawno SONY ogłosiło wycofanie
się z produkcji monitorów komputerowych, to co jest w sklepach to resztki po
promocyjnych cenach

byc moze HX ma juz matrycę z dopalaczem, jesli tak to roznica w szybkosci
będzie ogromna